Kirjoita tähän rukouspyyntösi

Rakas ystävä, kirjoittamalla rukouspyyntösi tähän, se on julkinen, ja sen vuoksi myös tehokas! (Voit välittää rukouspyyntösi myös yhteystietolomakkeen kautta.) Mikäli, et halua antaa nimeäsi julkiseksi; kirjoita nimesi sijaan nimimerkki! Rukouspyynnöt käsitellään yhteisissä kokoontumisissa nimettöminä.

Ole siunattu - rukouksesi on kuultu!

22. marras, 2017

kärsivä

Rukoillaan että Herra vapauttaa minut eräästä taakasta jo.

21. marras, 2017

Merja

Sisareni tytär 42 v. Laaja aivoverenvuoto. Pyydän esiruokousta paranemisen puolesta ja voimia aviomiehelle, pienelle tyttärelle, isovanhemmille, sisaruksille. Jumalan armoa ja rakkautta suuren murheen keskellä.




Pyydän esiruokousta veljeni puolesta. Hänellä lohduton sairaus ja kovat kivut vatsa seudulla. Jopa kuoleman tuntisi helpotuksena. Pyydän että Jumala armossaan auttaa ja poistaa suuret kivut. Anna Luoja armosi auringon paistaa Karille ja tuo helpotusta hänen
elämäänsä. Kiitos Jumalalle!!!

20. marras, 2017

Taudin kynsissä

Pitkään kestänyt todella raju vatsatauti estää jo normaalia elämää ja aiheuttaa sen että tärkeät menot joutuu perumaan ja olemaan vaan kotona ja oksenukset niin rajuja että verta nenästä tulee. Rukoillaan, että Jeesus parantaa tämän vaivan.

19. marras, 2017

sairas henkilö ja hänen asiat

Rukoillaan, että joku terveydenhuoltotaho puuttuisi siihen kun eräs henkilö vahingoittaa itseään, ei hae apua ja kärsii fyysisistä oireista jo jotka viittaavat johonkin vakavempaan.

19. marras, 2017

Vaimo

Kiitos Herra, että mieheni tuli vihdoinkin uskoon, rukoilkaa, että hän jaksaisi pysyä lujasti Jeesuksen kanssa yhdessä.

16. marras, 2017

Turvaan Jumalaan

Koetin kesällä auttaa erästä rikoksen uhria mutta se rikoksen uhri on vihainen että asiasta tehtiin poliisijuttu. Kyse on vakavasta rikoksesta, virallisen syyttäjän jutusta jonka poliisi tutkii aina. Rukoillaan apua tähän asiaan ja että tuo henkilö ymmärrää
että ilmoitus oli hänen etunsa mukainen.

16. marras, 2017

apua

Rukoillaan teinitytön puolesta joka saa jatkuvasti tappouhkauksia entisiltä poikaystäviltä. Rukoillaan myös että tytön perhe tulisi uskoon. Sekä tietenkin tämä tyttö myös.

16. marras, 2017

ystävä

Muistetaan rukouksin päihdeongelmaista henkilöä että hän pääsisi vapaaksi päihteistä ja että hän saisi apua ongelmiinsa ja koska hän on uskova niin rukoillaan että hän pääsisi johonkin ryhmiin tai päiväterapiaan jossa muitakin päihdeongelmaisia ja hän
voisi Herran valona heille olla.

16. marras, 2017

sivusta seurannut

Yksinhuoltaja-isä on kovilla juuri täysi-ikäistyneen mielenterveysongelmaisen tyttärensä kanssa. Tytär ottaa muun muassa pikavippejä joita ei maksa takasin ja muitakin ongelmia on. Rukoilkaa tämän perheen tilanteeseen helpotusta.

16. marras, 2017

työtoiminta-asiasta

Vajaakuntoinen henkilö on menossa terapeuttiseen työtoimintaan. Kyseessä uskova henkilö. Rukoillaan, että Jumala etsii ja järjestää parhaimman mahdollisen työtoimintapaikan jossa mielekästä ja sopivaa tekemistä ja josta hän voi saada uusia ystäviä ja jossa
ei kiusata eikä muutenkaan huonosti kohdella. Kiitos muistamisesta.

15. marras, 2017

Henna

Minua pelottaa tulevaisuus ja sen mukanaan tuomat muutokset. Rukoillaan että Jumala kantaa ja kannattelee sekä johtaa asiat ja tulevaisuuden tapahtumat minulle sopviksi, ettei tarvitse pelätä. Rukoillaan myös johdatusta opiskelu-ja työasioihin että jos
menen jatkossa uuteen työpaikkaan tai uuteen kouluun, siellä ei minua kiusattaisi. Ikävät kokemukset kiusatuksi tulemsesta painavat mieltä, sekä kokemukset väärin kohdelluksi ja väärin ymmärretyksi tulemisesta. Rukoillaan johdatusta myös hoito-ja lääkeasiaan
että Jumalan tahto tapahtuisi, ei ihmisten. Rukoilaan varjelusta ettei pääse pahoja asioita tapahtumaan.

15. marras, 2017

salainen

Asun tuetusti terveydellisten rajoitteideni vuoksi. Sairastin flunssan ja mahataudin ja mieliala on sen vuoksi matala. Nyt minulle vaihtui uusi asumisohjaaja joka on huolissaan tästä asiasta ja meinaa varata mulle mt-toimisto aikaa ja lisäksi hän on jostakin
lääkeasiasta huolissaan. Rukoillaan tämän asian puolesta että kääntyy parhain päin asia ja että löytyy paras ratkaisu asiaan ja ettei tulisi ylilyöntejä asiassa tuntemattomalla ihmisellä joka saattaa olla ennakkoluuloinen minua kohtaan koska ei tunne.

13. marras, 2017

Henna

Teen palvelustyötä erään ihmisen hyväksi, opastan, ohjaan ja muutenkin autan. Rukoillaan tuolle ihmiselle Jumalan suojelusta ja varjelusta sekä sitä, että hän olisi onnellinen ja pysyisi terveenä. Rukoillaan myös minulle viisautta osata auttaa häntä oikein.

12. marras, 2017

Ilona

Rikkoutunut parisuhteeni eheytymisen puolesta.

10. marras, 2017

Henna

Ole menossa laboratorioon maanantaina kun on edelleen tämä tauti ja menen verikokeisiin joissa mitataan tulehdusarvo ja verenkuva. Rukoilkaa että menee hyvin se ja että saan oikeat lääkkeet tähän tautiin. Olen koko viikonlopun kotona ja se jolle kirjotin
kirjeen niin se jos lukee tätä niin saa tulla käymään viikonloppuna, kunhan pesee käsiä ja käyttää desinfiointiainetta ettei tauti tartu. Tervetuloa. Olen vaan kipeä ja väsynyt mutta kyllä voimme jutella. Tänään taikka huomenna tai ylihuomenna kirkon jälkeen
ehkä tai jotakin jos tulet niin tervetuloa. Luetko edes tätä? Rukoilkaa sen puolesta että tulisi käymään. Kiitos muistamisesta. Jeesus siunatkoon teitä kaikkia.

9. marras, 2017

Henna

Lähetin eilen sovintokirjeen henkilölle kenenkä kanssa oli vaikeaa tämän vuoden alussa. Rukoillaan että sovinto tulisi ja että kirje ei johtaisi mihinkään hankaluuksiin vaan henkilö joka sen sai, antaisi minulle anteeksi. Rukoillaan myös, että ystävyys
palautuu. Minua vähän jännittää että miten hän on mahtanut kirjeeseen suhtautua jos on sen jo saanut.

9. marras, 2017

Henna

Minulla on tämä kauhea virustauti joka ei ota loppuakseen, kun on kauhean rajua oksentelua ja joskus ripulia ja on jatkunut kauan jo. Rukoilkaa että se jo loppuisi. Minua ahdistaa ja voimat menee tämän kanssa kohta. Rukoilkaa että ne virukset lähtee pois
minun elimistöstä. Aluksi oli flunssa ja sitten mahatauti ja kohta puolitoista kuukautta olen sairastanut ja luulin jo eilen että se on ohi, kävin viemässä muun muassa kirjeet postiin mutta tänä aamuna jälleen alkoi mahakipu, päänsärky ja raju oksentelu. Rukoilkaa
että loppuisi tämä piina jo.

7. marras, 2017

Henna

Kesäleirillä sain ihanan ystävän ja meillä on ollut kivoja hetkiä yhdessä, mutta se surettaa kun hän laittoi viestiä että ei ehdi nyt loppu vuonna pitää mitään yhteyttä. Hän sanoi että katsotaan ensi vuonna sitten. Minut on monta kertaa hylätty ja luottamukseni
rakoilee. Rukoillaan että Herra armahtaa minua tässä tuskassa, surussa ja ikävässä, antaisi minulle viisautta olla ripustautumatta toiseen ihmiseen liikaa ja että meillä olisi aikaa olla toistemme seurassa edes joskus ja että jos Jumala tuon ihmisen antoi
ystäväksi niin yhteistä aikaa olisi ja muutenkin auttaisi. Mielenterveyteni ei kestä enää yhtään hylkäämistä.

7. marras, 2017

Henna

Saattohoitokotiin lähetän meidän vertaisryhmässä eli autisminkirjon aikuisten vertaisryhmässä tehtyjä kortteja ja sovittiin että ne kortit mitä askarreltiin yhdessä lähetämme saattohoitokotiin kuolevien ihmisten viimeisen joulun iloksi. Rukoilaan siunausta
asiaan ja muistetaan rukouksin kyseisen hoitopakan ihmisiä jotka on tulleet saattohoitoon ja rukoilaan että ne kaikki pelastuvat taivaan kotiin. Kiitos muistamisesta. Rukoillaan myös ettei heillä ole kipuja enää kun he ylittävät elämän ja kuoleman rajan ja
rukoilkaa mahdollisimman onnellista ja ihanaa elämän ehtoopuolta heille eli elämän viimistä vaihetta. Rukoilkaa myös että joku voisi parantuakin jos on Jumalan tahto, että sekin ihme tapahtuisi.

7. marras, 2017

entinen tuttu

Entinen tuttu tuli kadulla vastaan ja sanoi minulle epämiellyttäviä asioita esim uhkaili. Rukoillaan armoa hänellekin ja minulle myös.

7. marras, 2017

onko nämä jutut semmosia mistä voi tunnistaa jonkun?

Minulla menee pää pyörälle kun en ymmärrä aina kaikkia asioita enkä pysty soveltamaan niitä. En ymmärrä että jos joku nyt näistä rukouspyynnöistä suuttuu niin miksi suuttuu koska kukaa ei näistä tunnnista yhtään mitään eikä ketään että onko ihmiset joista
kirjotan esim miehiä vai naisia ja mikä niiden nimi on kun en minä edes kirjoita niistä mitään pahaa. Eri asia olisi jos haukkusin niitä. En tiedä suututaanko näistä edes mutta jos suututaan niin armahtakoon Jumala niin minua kuin suuttujaa Jeesuksen nimessä
ja auttakoon ettei tule ongelmia. Kiitos muistamisesta. Ne mistä kirjotan voivat olla ketä vaan eikä välttämättä joku tietty henkilö. Eikä niitä kukaan tunnista kun en nimeä kerro. En ymmärrä miten voisikaan ja siksi en oo kyeny tässäkään asiassa itseäni hillitsemään
kun en sitten milään tajua tästä asiasta muuta kuin 1. että nimiä ei saa kirjottaa ja 2. että ei muutenkaan tunnistettavasti. Nämä ei ole tunistettavia oleet muta mikäli tämän sivun yläpito katsoo että joku voisi ola tunnistettavissa niin voisitteko poistaa
niitä joista voi jonkun tunnistaa. Kiitos!

7. marras, 2017

Henna

On korttikampanja että pitää lähettää kortti veteraanille. Minä lähetin monia kortteja joista osaan laitoin yhteystietoni että minulle saa joku veteraani myös kirjoitella. Rukoilkaa että Jumalan tahto tuossa tapahtuu että ne meenee juuri niille veteraaneille
joiden Jumala haluaa ne menevän ja että kun veteraani saa sen niin hän kirjoittaa mulle takaisinkin ja kertoo vaikka omasta elämästään minule. Se olisi kivaa ja otan vastaan ne postit mitä tulee.

7. marras, 2017

Kutsuin vieraan kylään

Rukoillaan että viikonloppuna saisin vierailijan ja että vaikka perjantaina tai lauantaina tulisi. Sunnuntaina menen vanhempien luokse koska on isänpäivä mutta rukoillaan että tuo vierailija tulee vaikka perjantaina tai lauantaina olemaan yhden yön täällä
kanssani. Ja että vastaisi kysymykseeni asiasta josta kysyin ja joka on tavallaan minulla eräänlainen ongelma. Täällä on peti valmiiksi laitettu ja uskokaa hänn tulevan niin hän tulee.

7. marras, 2017

Henna

Anteeksi jos ihmiset kokevat että kirjoitan nyt heistä. Ei, en välttämättä. En ainakaan käytä nimiä. Minä en tarkoita pahaa, olen vaan ehkä liiankin avoin ja tapanani on ilmaista kaikki tarkkaan ja perusteellisesti. Ehkä vähän huonosti kuitenkin tuo piirre
käy yksiin esim kun pitäisi kunioittaa toisen yksityisyyttä. Mutta olkaa kilttejä, älkää ilmoitelko tyästä mihinkään kun en minä usko etä kukaan tästä ketään tunnistaa. Ja rukoilkaa sen puolesta ettei tulisi tämän kanssa ongelmaa ja että ihmiset ymmärtävät
etten pahaa tarkoita ja että minäkin opin soveltamaan näitä asioita paremmin etten minä nyt mitä sattuu kirjoita ja että opin tajuamaan tilanteen ja asiayhteyden paremmin! Rukoillaan myös että näihin rukouksiin täällä tulee vastaus ja että Jeesus korjaa kaiken
parhain päin. Voi kun oppisin olemaan yhteentörmäämättä ihmisten kanssa! Mutta pahaa en tarkoita vaan haluan auttaa ja haluan laittaa rukouspyyntöjä, mutta olenko siinä sitten riittävän hienotunteinen ja toisen yksityisyyttä kunioittava, on asia erikseen.
Mutta rukoilkaa että oppisin sitä olemaan ja mikään asia ei ole selainen etteikö Jumala voisi auttaa. Kyllä voi ja silläkin miksi olen tämmöinen kuin olen on tarkoituksensa ja ehkä ihmisten on määrä oppia minulta jotakin.

7. marras, 2017

Pahat henget pois!

Eräs ihminen on tosi kaukana Jumalasta. Hänestä on saatu varmaan jo vuonna 2012 tai 2013 profetia hänen uskoontulostaan mutta kun näin viimeisimpiä kuvia hänestä niin tuli mieleen joku pässin näköinen olento eli piru. Lisäksi hän on tehnyt jotakin kauheaa
josta en nyt halua kertoa. Rukoillaan että tuo ihminen pääsee pois noista pahoista hengistä ja alkaa tuntea synnintuntoa ja tehdä parannusta. Kaikki viittaa siihen että hän on joko skitsofreenikko taikka sitten noituudessa mukana. En tiedä. Mutta rukoilaan
että pahan voima murtuu Jeesuksen nimen ja veren voimassa ja myös kaikista muistakin tutuista jotka läträävät viinalla ja pelaavat okkultismin kanssa kuka milläkin tavalla, niin heistä lähtisi pois ne henkivallat ja he tulisivat uskoon.

7. marras, 2017

Henna

Rukoillaan että rahat riittää tälle kuulle. olen minimieläkkeelä ja vuokrani ylittää Kelan eläkkeensaajien asumistuen enimmäisasumismenot. Rukoillaan myös että jossain vaiheessa löytyy sopiva edullisempi asunto joko Niinivaaralta tai Penttilästä' tai keskustasta
jne myös Rantakylä ja Mutala käy hyvin. Jos täällä lukee joku joka minut tietää ja omistaa jossain noista asunto-osakkeen niin ota asuntoasiassa minuun yhteyttä.

7. marras, 2017

Henna

Tykkään vauvoista ja rukoillaan että kun olen perustanut vauvakerhon niin siihen ilmoittautuisi lisää ihmisiä. Nyt vain muutama on ilmoittautunut. Rukoilaan myös että nettipalvelun nimeltä care.com kautta saisin myös hoitovauvoja joita voisin käydä hoitamassa.

7. marras, 2017

Henna

Olen eläinrakas ja olen omistanut lemmikkejä. Tällä hetkellä omaa ei ole mutta hoitokoiria on toisinaan hoidossa, samoin myös hoitokissoja, tälläkin hetkellä täällä on kisu väliaikaisesti hoidossa. Koirakin on joskus. Rukoillaan että jos Jumalan tahto
on, saisin lisääkin näitä väliaikaishoidettavia kissoja, koiria, kaneja, mitä nyt onkaan ja että joskus jostakin löytyisi omakin lemmikki. Haluaisin myös oman hevosen tai ponin että olisi joku joka semmosen vois hommata ja kävisin sitä hoitamassa säännöllisesti
jossakin. Olen koko ikäni haaveillut omasta hevosesta. Rukoilaan minulle omaa hevosta.

7. marras, 2017

Israel

Älkää unohtako siunata Israelia, Israel on Jumalan omaisuuskansa.

7. marras, 2017

tyttönen

Rukoilaan sen puolsta kun minua pelottaa eräs asia. En halua kertoa että mikä. Mutta Jumala varjelkoon tässäkin!