Kirjoita tähän rukouspyyntösi

Rakas ystävä, kirjoittamalla rukouspyyntösi tähän, se on julkinen, ja sen vuoksi myös tehokas! (Voit välittää rukouspyyntösi myös yhteystietolomakkeen kautta.) Mikäli, et halua antaa nimeäsi julkiseksi; kirjoita nimesi sijaan nimimerkki! Rukouspyynnöt käsitellään yhteisissä kokoontumisissa nimettöminä.

Ole siunattu - rukouksesi on kuultu!

14. elo, 2017

Jasmi

olen saanut antaa elämäni Herralle kiusauksia tulee paljon ja vääriä ajatuksia haluan elää Herran tahdossa rukouspyyntö että Herra parantaisi minut enkä kaipaisi maailmaa paljon vaan saisin etsiä Jumalan sanaa Ja Jumala poistaisi haureuden hengen ... Olin
pyytänyt Jumalalta 2vuotta lasta ja lopulta sain sen otin sen pois painostuksen alla ...haluaisin rukousta että Jumala antaisi minulle lapsen ja Jumala pääsisi parantaa sen kautta ..... toivoisin myös että omieni puolesta rukoillaan on paljon kahden tien kulkijoita
että Jumala pelastaisi kiitos kaikille

9. elo, 2017

ystävä

Eräästä henkilöstä on saatu profetia että hän on vaikea tapaus johon yhden ihmisen rukoukset eivät auta. Nyt pyydänkin että he rukoilisitte jokainen uskova joka pyynnön saa, erään naisen puolesta, että kääntyisi Jeesuksen puoleen ja jättäisi okkultismin
ja harhaopin. Tekisi parannuksen. Pyytäkää osallistumaan rukouksiin myös pieniä lapsiakin sillä lapsen rukous on usein voimallinen mutta selittäkää lapselle asia siten että lapsi ymmärtää eikä pelästy. Rukoillaan tuolle henkilölle myös johdatusta opintoasioihin,
että hakisi opiskelemaan erääseen kouluun josta voi valmistua työhön ja ammattiin joka olisi hänelle erittäin mieluisa. Rukoilaan hänelle sinne opiskelupaikkaa ja opiskelumotivaatiota ja rukoillaan myös muutenkin varjelusta, terveyttä ja jaksamista sekä viisautta
sen ohella että hän kääntyisi Jeesuksen puoleen ja tulisi uskoon.

9. elo, 2017

heli

Rakas taivaan isä pyydän ja rukoilen että kivuilleni löytyisi lääkeketieteessä syy, ja että parantuisin ja pääsisin lääkkeistäni eroon ja kokisin elämässä vielä suuren suurta iloa ja onnea sekä löytäisin unelma työn millä tienata elantoni, yrittäminen
olisi haaveena, mutta en tiedä vielä mille alkaisin. Ohjaa herra minua oikealle tielle. Haaveet eivät ole vielä kaatunut. Pyydän herra kuule minua.

8. elo, 2017

Jenni

Pyydän, että minua ajoittain vaivaavat jännitystilat loppuisivat kokonaan. Toivon myös, että Herra parantaisi minut niin, ettei tarvitsisi käyttää lääkettä.

6. elo, 2017

Ritva

Toivoton

Rukouspyyntö

Mieheni on mukana NEW AGE opeissa hän on yrittänyt kirjoittaa kirjoja mutta kukaan ei ole ottanut niitä julkaistavaksi. Sitten hän alkoi kirjoittaa blogia ja oli niin ylpeä, miten monta lukijaa oli käynyt lukemassa tai ainakin vilkaisemassa. Nyt hän taas yrittää
tehdä kirjaa joka käännettäisiin jopa Englannin kielelle ja siinä on mukana virolainwen mies. Hän kirjoittaa automaattikirjoitusta joten tiedot on henkien sanelemia. Pyydän Rukousta ettei yhtään kirjaa koskaan ilmesty ja hän luopuisi näistä NEW AGE opeista
ja alkaisi etsiä totuutta Raamausta

Surullinen vaimo kyllästynyt tähän kaikkeen.

29. heinä, 2017

Toivoton

Rukouspyyntö saisinko Jumalalta vielä mahdollisuuden ja armon asioihini, ongelmiini sekä toivottomiin olosuhteisiini. Umpikujani on toivoton ja pysyvä. Myös kaipaan takaisin Jeesuksen luo. Jumala voi kaiken, pyydän käänny puoleeni edes kerran vielä.

23. heinä, 2017

hannes

Herran siunausta! Tahtoisin tuoda näin muutaman asian. Ensinnäkin vaikka raamatun kautta on saanut kasvaa, tahtoisin tuoda esiin, että löytyisi soveltuva seurakunta. Väärin syyttämään ketään, olen huomannut, että täällä pääkaupungin puolessa ollaan aika
varuillaan ihmisten kanssa ja ollaan hirveen valmiita tuomitsemaan menneisyyden takia, kuitenkaan vaikka puhutaan anteeksi antamisesta, niin käytännössä sitä ei toteuteta ja juoruillaan. Kuitenkaan tarkoittamatta, etteikö vilpittömästi veljiä löytyisi täältäkin
päin. Tahtoisin löytää siis itselleni hyvän kasvualustan, osoitin tämän viestin teille sinne Ekklesia suuntaan sillä olen kuullut hyvää teistä monilta hengellisiltä tahoilta ja netistä kuuleminen saarnoja kautta todennut hyväksi. Olen käynyt kasteella ja kasvanut
tässä hengellisessä prosessissa, mutta kuten sanoin, että on kohtia missä Jumalan toivoisi koskettavan, sillä olen lopettanut tupakoinnin aikapäiviä sitten, mutta edelleen on taipumus ainakin korvaavien nikotiini tuotteiden osalta. Työpaikan löytymisen puolesta
yms. Ja että löytyisi se seurakunta yhteys, jossa voisi kasvua tapahtua ykseydestä käsin. Kuten kai Jumala meitä kehoittaa. Tämä on armossa ja totuudessa, rakkaudessa, parannuksen teossa kasvamista, vai mitä, mutta tarvitaan sitä seurakuntaa ykseydesssä. Siunausta
sinne Kiteelle ja muuallekin, missä näitä luetaan.

15. kesä, 2017

Jenni

Pyydän, että Herra auttaisi minua lääkeasiassa. Toivon myös, että Hän parantaisi minut niin, etten enää tarvitsisi lääkitystä.

Verkkosivu 10. kesä, 2017

Anita

Poikani sairastaa masennusta pelkotiloja ahdistusta ja on muutenkin huonovointinen rukoilkaa Herra pelastaa ja parantaa Olen erittäin huolissani teitä siunaten Anita